zaterdag 9 juni 2012

granny square bag


Nieuwsgierig en op zoek naar nieuwe dingen, ben ik op de "Granny square tas" gestuit. Wat een geweldige tas. Ik heb hem gezien op lindevrouwsweb.blogspot.com, met een hele duidelijke beschrijving er bij. Met de katoen die ik had liggen direct aan het haken gegaan.


Vervolgens in een fournituren winkel dit stofje gezien. Ik had al een lapje (effen oud-roze) liggen om te gebruiken, maar toen ik deze zag, was ik verkocht.
Voor het eerst in jaren stond de naaimachine weer op tafel. Ik had ook nog nooit iets op gehaakt werk genaaid, maar het ging goed.






En dit is het eindresultaat. Wat ben ik er blij mee !!!
Hier kan ik echt van genieten.



Fijn weekend,   José.

1 opmerking:

  1. Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.Je granny tas is super leuk geworden! De binnen voering vind ik ook heel mooi gekozen! Leuk om anderen zo te stimuleren, daar doen we het toch helemaal voor! Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen