dinsdag 26 juni 2012

poncho's

Na de rokjes kwamen de poncho's. Ik heb er inmiddels 9 gemaakt, het is zo leuk om te doen.


Bovenstaande poncho haakte ik in eerste instantie voor dochter van 4, maar zij reageerde zo: "Ja, leuk hoor, maar niet met die kleuren, die hoef ik niet." Dochter van 7 was daar heel blij mee, want zij vond die kleuren nou juist zo mooi.


Dochter van 4 koos voor rose en groen, én franjes er aan !! Ook heel mooi!
Daarna heb ik poncho's gemaakt voor vriendinnetjes van de meisjes. Het patroon ( garnstudio.com ) is steeds hetzelfde, maar de kleuren en strepen maken het iedere keer weer anders.





1 opmerking:

  1. Hi Josefien,

    Boudewijn vertelde me over je blog, wat ziet dit er allemaal goed uit. Als je nog tijd over hebt mag je voor mijn winkel gaan haken:)))
    Ik zie nergens waar ik me kan aanmelden voor je Blog, ik heb ook ff op mijn blog gezocht waar je deze functie kan toevoegen, maar ik kan hem niet vinden want ze hebben heel veel verandert

    Groetjes,
    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen